Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
    доколкото знам те са почти еднакви но май има и карбураторна 33
    а окачването колега има ли разлика от 1.7 и моя 1.3 ?

    Comment


    • доколкото знам на всички боксери са с еднакво окачване
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • Първоначално публикувано от nikoga Покажи съобщение
        Колеги и аз ще използвам темата че напусках доста теми вече и то за глупости така , че тук ще питам някои компетентен да се произнесе по въпроса за мотор от 33-ка 1.7 16в мога ли да го метна в коша на 145 моя е 1.3 и какви неща трябва да се преправят и този мотор ли да взема или да търся от 145 1.7 16в разлика има ли ?
        Става мотора, сменя се фланеца за скоростите дето е с малсения филтър, маха се 33-ковия и се слага от 145/6. За други разлики по-компетентните да се изкажат.

        B&B Racing | bb-racingteam.com
        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

        Comment


        • Колеги,до колкото разбрах на вариатора ремонтен кит или там както се води е около 8-10 лева,а днес едни майстори ми казаха,че са ме излъгали и струвал в пъти повече и трябвало да се свалят бая работи от двигателя ?
          аз ли съм в грешка нещо или ?
          sigpic
          BMW e39 525tds PA4492BH
          Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
          Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X

          Comment


          • Първоначално публикувано от v1play3r Покажи съобщение
            Колеги,до колкото разбрах на вариатора ремонтен кит или там както се води е около 8-10 лева,а днес едни майстори ми казаха,че са ме излъгали и струвал в пъти повече и трябвало да се свалят бая работи от двигателя ?
            аз ли съм в грешка нещо или ?
            Ремонтния кит до колкото знам варира до 15лв макс. А за разглабянето си е бая - тук не са те метнали майсторчетата. Аз лично не рискувах с кит, защото няма гаранция, може да искара 2к км а може и 20к, а и до колкото знам не във всеки случай кита върши работа. Ако си спомнам на мен за труд ми взеха около 150лв ( това са бегли спомени) но аз сложих нов вариатор и ако се разтропа имам гаранция и няма да се набивам пак с пари за труд, до колкото ако си с кит и се скапе за 2000км пак ще вадиш и за вариатор и за труд.
            Това си е мое мнение и не подсракавам никой Ако нещо съм написал което е неправилно, нека по-компетентните да ме поправят! Дано да съм ти бил от полза !
            Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
            Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
            Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

            Comment


            • бая си прав ,но да питам каква е толкова разликата между кита и нов вариатор след като дефакто и 2те са нови и уж еднакви и ква е гаранцията ,че намя да се прецака и новия вариатор ?

              демек за кво даваш пари за нов ако може да се оправи с 10-15 лева ?

              п.с. незнам дали ми схващаш мисълта
              sigpic
              BMW e39 525tds PA4492BH
              Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
              Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X

              Comment


              • Първоначално публикувано от v1play3r Покажи съобщение
                бая си прав ,но да питам каква е толкова разликата между кита и нов вариатор след като дефакто и 2те са нови и уж еднакви и ква е гаранцията ,че намя да се прецака и новия вариатор ?

                демек за кво даваш пари за нов ако може да се оправи с 10-15 лева ?

                п.с. незнам дали ми схващаш мисълта
                Щото кита е една пружинка, която явно се раздрънква.
                Там е работата, обаче, че според мен нещо друго се разваля, че да раздрънка тая пружинка, и като сложиш новата, тя се разбва за норматив.
                С кит не става в повечето случаи.Сложих си нов вариатор като пич и съм екстра.
                Мога да съдействам с евтини вариатори(150тина лв макс за нов оригинален)
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • Първоначално публикувано от v1play3r Покажи съобщение
                  бая си прав ,но да питам каква е толкова разликата между кита и нов вариатор след като дефакто и 2те са нови и уж еднакви и ква е гаранцията ,че намя да се прецака и новия вариатор ?

                  демек за кво даваш пари за нов ако може да се оправи с 10-15 лева ?

                  п.с. незнам дали ми схващаш мисълта
                  Демек като дадеш пари за нов и го смениш в сервиз кадето ти дадат гаранция за този ремонт и след 100км да се скапе, няма да ти се вземат пари за ремонти и части, докато кита даваш 15лв за него и 130-40 да ги сложат - скапва се за 1000км и вадиш 150лв за вариатор и още 130-40лв за труд... Демек за да спестиш 100лв ще дадеш 300лв Дано ти схванеш моята мисъл...
                  Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                  Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                  Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                  Comment


                  • Благодаря за разясненията ! Значи ще чакам моя да се раздрънка още , за да има смисъл да го сменям.Сега трака рядко само като запаля колата и след 5-6 секунди изчезва... (търпи се )
                    sigpic
                    BMW e39 525tds PA4492BH
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
                    Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X

                    Comment


                    • Как се разбира дали това изтракване първите 3-4 секунди след палене е вариатор или повдигачи? При мен го прави, но не винаги, което е още по-странното.
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                        Как се разбира дали това изтракване първите 3-4 секунди след палене е вариатор или повдигачи? При мен го прави, но не винаги, което е още по-странното.
                        Най-често по звука Тракат по различен начин
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          Най-често по звука Тракат по различен начин
                          Дам, доста тъп въпрос от моя страна. E ще трябва да взема някой разбирач, че във форума да си тратракатататрака-ме няма да стане.
                          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                          Mazda 6 2.3 2005
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                            Дам, доста тъп въпрос от моя страна. E ще трябва да взема някой разбирач, че във форума да си тратракатататрака-ме няма да стане.
                            Ако това може да те ориентира по някакъв начин тук има записани (МР3) звука на двигателя при износен вариатор и звука на двигателя след смяната му с нов:

                            http://alfa156.net/tech/variator.html
                            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                            Comment


                            • Бих искал да попитам понеже за 2ри път ми се случва. Предпазният колан на шофьора забива. При съвсем нормален (не рязко или бързо) опит да се закопчая коланът забива така че не ми стига, но също така не се и връща ! 1вия път не го барах около 3-4 часа, а 2рия (снощи) от около 18:00 чак като сестра ми е отивала на работа към 16:00 чула едно щтракване и колана се прибрал. Това отсранима повреда ли е ? Или да търся друг колан ?
                              Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                              Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                              Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                              Comment


                              • И моя забиваше...не знам как се оправя, но аз като го подърпам 1-2 минути и се оправя.

                                Един ден заби и 5 минути го ръчках, нищо..тръгнах да разглабям корите и както си дърпах пластмаси се отпусна...
                                Отвори да разгледаш, като забие..но ако не ти пречи и не е по 5 пъти на ден, остави го така
                                При мен беше 2 пъти на 3 месеца примерно
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X